Kontakt

IVI a spol., s.r.o.

774 134 812
ivi_czech
obchod@ivi.cz
www.ivi.cz

Další informace


Tabulky velikostí

Úvod > Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Expedice

V objednávce volíte způsob odběru: osobně – výdejní místo Samšín 35 provozovna IVI a spol., s.r.o. nebo Vám zboží zašleme přepravní službou. Zboží expedujeme standardně 0–4 pracovní dny u zboží drženého na skladě, u zboží vyráběném přímo na rozměry zákazníka 10–14 dnů. Tuto lhůtu je možné zkrátit zvolením expresního příplatku v hodnotě 50% z ceny zboží na 3 dny. O stavu své objednávky budete průběžně informováni prostřednictvím emailu, nebo jako registrovaný zákazník ve Vašem profilu, na záložce objednávky.

Zboží na dobírku zasíláme Českou poštou „Obchodním balíkem“ nebo přepravní společností PPL. Zásilka je obvykle doručena následující pracovní den od odeslání. Cena poštovného a balného je závislá na způsobu dodání, u objednáky nad 8 999 Kč je zdarma. Všechny odesílané zásilky jsou pojištěné, proto při poškození balíku si na přepážce nebo přímo s kurýrem přepravní společnosti nechte vystavit protokol o poškození zásilky. V případě problémů nás samozřejmě kontaktujte.

Další možností je platba převodním příkazem na bankovní účet předem. Bude Vám vystavena zálohová faktura s podklady pro úhradu objednávky. Po připsání částky na náš účet si můžete zboží vyzvednout, nebo Vám bude zasláno.

Záruka

Na veškeré prodávané zboží poskytujeme záruky dle Občanského zákoníku minimálně 24 měsíců.

Práva a povinnosti

Odesláním „Závazné objednávky“ se zákazník zavazuje k odběru objednaného zboží dle objednávky. V případě, že zákazník zboží neodebere, způsobí tím prodejci škodu. Prodejce má v takovém případě, podle § 53 ods. 10 Občanského zákoníku, nárok na úhradu vynaložených nákladů spojených s expedicí zboží. Odesláním „Závazné objednávky“ se zákazník zavazuje, že pokud z jakéhokoliv důvodu objednané a odeslané zboží neodebere, tyto náklady prodejci uhradí do 14 dnů od výzvy k úhradě kde budou náklady vyčísleny. U zboží objednaného prostřednictvím komunikace na dálku má zákazník nárok ve lhůtě do 14 dnů od převzetí zboží na jeho výměnu nebo na vrácení. Zboží Vám bude vyměněno nebo vráceno pouze v případě, že bude kompletní, nebude nošené, ani prané a neponese žádné známky použití! V případě vrácení zboží bude na zboží vystaven dobropis, na kterém budou odečteny manipulační náklady spojené s expedicí dané objednávky. Po doručení podepsaného dobropisu zpět na naši adresu Vám bude příslušná částka vrácena buď převodem na účet nebo složenkou.

Změna fakturačních údajů

Změna fakturačních údajů je možná po dobu 1 měsíce od vystavení daňového dokladu a je stanoven následující postup: Originál daňového dokladu musí být odeslán zpět na naši adresu (nejlépe doporučeným dopisem) a musí být výrazně označeny požadované změny. Dále pak uhrazen manipulační poplatek ve výši 115 Kč na náš účet předem za změnu fakturačních údajů. Na tento poplatek Vám bude vystaven taktéž daňový doklad. Po připsání manipulačního poplatku na náš účet Vám vystavíme opravený daňový doklad a doporučeným dopisem Vám bude zaslán zpět.


Hledání



Váš nákup


Fotogalerie